2012. február 22., szerda

Melyik sztárra hasonlítok?

Gondolom mindeneikben felmerült már ez a kérdés.Én is kíváncsi voltam,és  ennek az oldalnak köszönhetően ki is deríthettem :D Több fotót is kipróbáltam,eltérő eredmények születtek.Azokat a sztárokat mutatom meg akik több képnél is kijöttek :) .Mondjuk nézzétek végig a képeket,én nem sok realitást vélek felfedezni az eredményekben. Ezek a nők álomszépek, de ha már egy picit is hasonlítok rájuk az jó jel :)

Maria Menounos




Tiuu Kuik




Mischa Barton




Alyssa Milano


Alyssa Milano

Alessandra Ambrosio



és ami legjobban meglepett:

Adriana Lima, na ő abszolút álom nő Komolyan,ha pasi lennék :D (vicc) és én rá hasonlítok? :D





Amúgy állítólag Britneyre is hasonlítok,többször is kijött :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése