2011. július 22., péntek

Piercing :)

Mostanság rákattantam a piercingekre.Nagyon tetszenek .Persze csak a szolidabb változatok. :) Nekem a fülemben az alap fülbevaló lyuk mellet van még kettő. Oké ezt így bonyolultan írtam le,mindenesetre három lyuk van a fülemben egy helyett és még szeretnék többet :)

Pár kép :




Ez tetszik nagyon,de tuti,hogy nem vállalnám be. Nagyon zavaró lehet evésnél,ivásnál.


Ez tetszik ,de nem magamon. Valahogy vannak ilyen dolgok. Szépek ,jól néznek ki stb.,de valahogy nem kénének :D


Na igen ez asz abszolút nekem való.Az alja már meg is van (kis plusszal) már csak fentre kell,na majd a 
16. szülinapomra :D


Amúgy ez is tetszik,de ez szintén a nem magamon kategória.


Az orr pc most a teljes mértékű favoritom.Szeretnék ilyet,csak sajnos erről még nem én döntök :D


Ilyet már nem.. :P

És ,ha már annyit emlegettem.Ilyen az enyém:




Nagyon imádom :). Ami pedig a legjobb benne,hogy tényleg irtó sokféleképpen variálhatom és lehet elegánsan,lazán ...mindenhogy :)




2 megjegyzés:

  1. Nekem át van lőve egyszer a fülemben a porc-egyszer és egy egyszerű egyenes pirszinget tettem bele, amelynek az egyik fele pötty a másik meg csak egy talp és tulajdonképpen csak egy pötty látszik, nekem nagyon tetszik^^ Az alsó ajakba is nagyon mutatós, de én tuti nem vállalnám be, hogy maradjon ott egy lyuk, detto mint a szemöldöknél :/ Köldökömet most szúrattam át, ott úgyse sokan látják ha meg is unom és ki is veszem illetve erősen gondolkodom a nyelven is :)

    VálaszTörlés