2012. április 19., csütörtök

DIY-hajcsattok

A kívánságlistámon is említettem,hogy szeretnék szép kis hajcsatokat. Gondolkoztam és eljutott,hogy ezeket nagyon egyszerűen itthon is megtudom csinálni..

Amire szükséged lesz:

-ragasztópisztoly
-egyszerű fekete hullámcsattok
-anyagdarabok
-olló
-kis díszek
-(tű,cérna)


Munkaterep: :D


Én egy masnis és egy madárkás hajcsatot csináltam.
A kis madarat itthon találtam,valamiről biztosan leesett.
A masnit pedig én készítettem.
Ez abból áll,hogy: Egy nekünk szimpatikus anyagból kivágunk egy kis téglalapot,akkorát amekkora masnit szeretnénk.Ha az anyag széle rojtosodik ajánlatos körbe varrni (ezért is írtam oda a tűt meg a cérnát). A téglalapunkat a közepénél összefogjuk,megigazítjuk és ugyanabból (vagy lehet más is) az anyagból vágott vékony csíkkal összefogjuk,hátul megragasztjuk.Ezután már csak a csatot kell oda ragasztani és kész is :)
A madaras csatra csak rá kellett ragasztani a madárkát és már meg is volt :)

A végeredmény:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése