2012. augusztus 3., péntek

NYC Big Blood mascara

Sajnos a nagyon jól bevált Astor Big&Beautifulomat minden bizonnyal ellopták -.- ,még suliban.

Akkor úgy döntöttem,hogy nem veszek más szempillaspirát,mert úgyis van még itthon vagy ezert nem annyira jó és majd elhasználom azokat. Hát ezek a "nem annyira jók" tényleg nem jók,sÅ‘t roszzak. Egy ideje nézegettem, hogy melyik spirált vegyem meg. Az Astort nem akartam , még annó akciósan vettem és az eredeti árán kicist húzós nekem. Szóbajöttek az Essence I♥ Extrem és más spiráljai,de mire oda kerültem,hogy megveszem pont kifogytak a kis DMünk polcairól. Viszont az egyik drogériás újságban felfedeztem Å‘t:



Nagyon megvagyok elégedve és igencsak jó árban is volt :)

A keféje valami hatalmas :o


A szempilláim előtte(1.kép) és utánna




2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a spirál, bár nekem nem látszik ilyen nagy változás :/

    VálaszTörlés
  2. nekem szerencsére nagyon bevált :) örülök,hogy megvettem (:

    VálaszTörlés