2011. április 6., szerda

Körömlakk gyűjtemény

Mivel itthon ülős,betegeskedős napjaim elég unalmasan telnek úgy döntöttem inkább bemutatom a körömlakkgyűjteményem,minthogy unalmas gondolatimról írjak :D

Szóval:
ez a híres gyűjtemény 16 db-ból áll. :)Vannak köztük kapottak,vettek :)

Ez itt az egyik kedvencem.Nemrégiben vettem.Egy hét nézegetés után végre elszántam magam és beraktam a kosárba :D. Egy rétegben felkenve nem túl erős,olyan mintha csak kis csillámok lennének a körmeiden.Két rétegben felkenve viszont extra jól mutat :).Fekete csillogós körmök :). Imádom


Ilyen papíron.


őket még nyáron szereztem be. Egyenként 1 euróért . :) A kedvencem a középső ,türkiz.Olyan üdítő színe van. A rózsaszín elég halvány .Általában csak "szivárvány" körmöknél használom egy-egy körömre.A csillogós barackszín is elég halvány.Hétköznapokon szoktam használni,ha nem akarok túl erős ,neon körmöket :).






Ez az egyik legjobb minőségű lakkom.Nagyon jól kenhető,gyorsan szárad és már egy rétegben is győnyörűen fed.A színét meg egyszerűen imádom.:)
Papíron:





Egy időben mániám volt a fekete köröm.Már elég régen festettem ilyen színnel.Mostanában valahogy a vidám,élénk színek jobban tetszenek.Ez a lakk nem a legjobb minőségű.Nehezen kenhető és egy nap után már pattog le.



Ez az egyik bestem. Imádom ezt a színt.A LB-től kaptam ajándékba még Karácsonykor :).A lakk nagyon jól kenhető és viszonylag tartós is :)


Ez a lila sem a világ legjobb minőségű lakkja :D.Nem használom túl gyakran.Ezt is főleg szivárvány körmök elkészítéséhez veszem igénybe :)




Ezt a lakkot egy kis barátnőmtől kaptam :). Ahhoz képest,hogy üvegben erős narancsnak tűnik körmön olyan mintha a köröm eredeti színével festették volna le, csak kicsit sötétebb.Hétköznapokon használom . :)


Ezt szülinapomra kaptam egy barátunktól :) .Tökre bírom olyan NEON színe van :) Este pedig szinte világít a sötétben.Most is éppen ilyen színűek a körmeim:




Ezt a "shrek" zöld lakkot alig használom. Nem igazán tetszik a színe.Mikor megvettem az üzletben teljesen máshogy mutatott.Körmön halvány és inkább sárgás színe van.




Ezt is a kis barátnőmtől kaptam. Olyan lágy csillogós,elegáns körömlakk.Nem hétköznapokra való.Egyépként jól kenhető,tartós lakk. Hasznát veszem még pl. próbabálkor vagy valami komolyabb eseményen :)


Ezt a körömlakkom nagyon szeretem,és sokat is használom.A színe a legjobb átmenet a pink és piros között :) Kicsit nehezen kenhető.. :/




Ezt a lakkot is imádom. Olyan "dögös vörös" .Szintén egy barátunktól kaptam :)
Nagyon jól kenhető,tartós.A színe is lenyűgöző :).A fekete cuccokat különösen feldobja.


És végül a fedő és díszítő lakkom:


A fedő lakk egyszerűen szuper. Gyorsan szárad,szép a csillogása és olcsó is volt :)
Szinte mindig be van vele festve a körmöm.
A díszítő lakkot nem tudom magam használni .:/ Anyum szokott vele kreálni.Egész jó dolgokat lehet vele :). Készülök megtanulni használni. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése