2011. május 3., kedd

Mini Dm-s bevásárlás :)

Ma suli után beugrottunk barátnőimmel a Dm-be.Sajnos kicsit sikerült elvennie a kedvem a biztonsági őrnek,ugyanis ránk szólt (megjegyzem kb. 3 perce voltunk bent az üzletben),hogy ha nem veszünk semmit legyünk szívesek kimenni és ne csak nézelődjünk.Azért nem tudom mi alapján,ugyanis pont körömlakkot válogattam és már egy dolog volt is a kezemben amit tuti megvevésre szántam.Csak azért mert iskolatáskával mentünk be ,már rögtön lopni akarunk??? Bunkóság...

Na ,de azért 3 dolgot mégis vettem : :)


Több szemhéjfestékhez kapott kis ecsetemet is elhagytam.Szóval muszáj voltam venni :)..



Lila&sötétkék szemcerka.A lilát még régebben vettem 1,30-ért.Nagyon tetszik a színe :). A kéket most vettem leárazva 65 centért :P.Nagyon megérte érte szerintem,tök szép színe van :))

Bőrön:




És vettem még egy körömlakkot is :


Annyira szép színe van :).Ez is le volt árazva: 95centre .Abszolút megérte szerintem 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése