2011. május 18., szerda

Kérdezz-felelek

Találtam egy ilyen kérdezz-feleleket.Gondoltam kitöltöm . :)


  1. Van háziállatod?
Sajnos nincs,de imádom az állatokat.Majd ,ha kiköltözünk a házunkba lesz drótszőrű tacsim :) <3  Meg szeretnék egy fekete cicát is :)

2. Nevezz meg 3 dolgot, ami fizikailag közel van hozzád!
Fülbevaló tartó dobozkám (amit nagynénim hozott Portugáliából) ,telefonom,körömlakklemosó :D

3. Milyen most az idő?
Kellemes meleg,kb. 
20 °C :)
4. Tudsz vezetni? Ha igen, volt már baleseted?
Nem ,ugyanis még nem vagyok 18,de amint lehet szeretnék robogóra jogsit csináltatni 15 évesen,majd autóra 18 évesen.Az kérdés,hogy megvalósul-e . :P

5. Hány órakor kelél fel?
6:15-kor csengett az órám ,és 6.20
-ra, kb kint voltam az ágyból.

6. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap este,pont most készültem menni :P .

7. Mi az utolsó film, amit láttál?

Az ördög Pradát visel.Aranyos film volt, olyan lightos,vicces :) .Este pedig szeretném megnézni a Coco Chanelt :).

8. Mi volt az utolsó SMS-ed szövege?
Barátnőm írt,hogy ráérek-e mert,hogy mennek ki. :)

9. Mi a csengőhangod?
Bob Marley-Bad boys,de már szeretném átrakni valamire :)

10. Voltál már valaha külföldön?

Igen : Mo .(Szlovákiában élek) ,Finnország,Horvátország :) Ha minden igaz a nyáron bővül a lista Ausztriával ;)

11. Szereted a sushi-t?

Még nem ettem.Jó lenne valamikor megkóstolni.

12. Hol vásárolsz élelmiszert?

Hypermarketek.Főleg Tesco vagy Lidl :)


13. Vettél be valaha gyógyszert, hogy elaludj?

Nem, szerencsére jó alvó vagyok.

14. Hány testvéred van?
Egy öcsém , aki 10 éves.

15. Asztali számítógéped van, vagy laptopod?
Nekem van egy saját asztali gépem, általában azon pötyögök,de van ,hogy apum laptopján "dolgozom" vagy a családi gépen.

16. Hány éves leszel a legközelebbi születésnapodon?
15. :)

17. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Szemüveget.Állandóan hordanom kéne,de utálom ... Rosszul látok távolra :S

18. Fested a hajad?
Volt befestve samponnal vöröses-barnára,de az nem annyira tetszett.Most eléggé tetszik a hajszínem,de szeretnék szőke melírt. Hétfőn megyek fodrászhoz :P

19. Mesélj valamit arról, hogy mit fogsz ma csinálni!
Hát..öhöm...Ma már csak zuhanyozni,bepakolok holnapra majd esetleg film és alvás :P

20. Mikor sírtál utoljára?
Elég ritkán sírok,de ha igen akkor nagyon.Talán tegnapelőtt kissé könnyeztem az anyummal való veszekedés miatt,de amúgy tényleg nem sírok gyakran,max filmeken.

21. Mi a tökéletes pizzafeltét?
Hát változó :P.Haverokkal általában hawaii (sajt,sonka,ananász) pizza-t eszek.Horvátországban mondjuk imádtam a tengeri herkentyűs pizzát,de az itthon nem olyan jó.Szeretem még a kukoricás,gombás,articsókás pizzát is :)

22. Mit szeretsz jobban, a sajtburgert vagy a hamburgert?
Sajtburgert.Sajtmániás vagyok :) és amúgy is az izgisebb :P

23. Maradtál már fenn egész éjszaka?
Hát ...olyan volt már ,hogy reggel 5-kor mentem aludni :D.Amúgy kicsi vagyok még ehez :P :D

24. Milyen színű a szemed?
Zöldesbarna.Amúgy színváltó,fénytől függően.

25. Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca Cola között?
Pepsi számomra édesebb.Coca-cola az igazi :D

Töltsétek ki ti is,kiváncsi vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése