2011. augusztus 7., vasárnap

Kezdjetek velem valamit!!! :D

Hjjaj mióta hazajöttem a táborból szinte hasznavehetelen vagyok.Egész nap kockulás a gép előtt,chat meg minden ilyen (:. Ugyanis rettenetesen hiányoznak, főleg ő (hihi ) :). Persze valószínűleg találkozok még velük,de akkoris. Miért mi vagyunk a legmeszebb. Annyira bezát apró helyen lakunk és egy-egy tábor alkalmával megnyílik előtted a világ, a lehetőségek és aztán be is záródik.Annyira jólenne innen elköltözni,itthagyni ezt a kis koszfészket és felfedezni más helyeket is ahol sokkal több a lehetőség,az igaz barát.Nem kell  megjátszani magad csak azért,hogy elfogadjanak és nelégy a nevetés központja.Sajnos nekem a megjátszás nagyon rosszul megy éppezért kilógok ebből a közösségből :). Azok az emberek akikkel úgy tényleg jólérzem magam mindig több száz kilométerre vannak tőlem ...Na,de nem panaszkodom,hisz szerencsés vgayok,hogy megadatott nekem egy baráţ ITT akire mindíg számíthatok :). Mindenestre ez a távkapcsolat kegyetlen,hiányzik az ,hogy itt legyen melettem,csak ránézzek,vagy épp érezzem őt :) . Bírjam ki azt az egy hetet... (: nehéz lesz...

This long distance is killing me ...
P.s : I love you :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése