2011. augusztus 7., vasárnap

Neked,neketek!

Ugyebár sok barátot szereztem ebben a táborban :). Az egyikük szabadidejében rappelget,dalszövegeket ír.Az idén nyáron kezdte ,de nagyon ügyes benne :). Írt ott egy szöveget nekünk szlovákiai magyaroknak. Nekem nagyon tetszik szerintem rém tehetséges :).
Szóval itt a szöveg :) kérem senki ne lopja el hisz ez személyes és fontos számomra :)
·                                
o         Holnap elindulunk,nagy útrakelünk,visszamegyünk oda,ahonnét jöttünk.
Igen Istenem segits benne,hogy ezekkel az emberekkel találkozhassak még életembe.
Nem kértem sokat csak annyit hogy támogass,éppen azért mert nincsen rajtam ál fogas.
Ezek az élmenyek,nem lehet leírni,a szívemre hagyatkozom,oda kell ezt beírni!
Ti mindíg meghallgattok,még ha esztek is,bár én úgy érzemvelem maradtok még ha vesztek is.
Ha mindenki olyan lenne a világon amilyenek ti vagytok,nem lenne minden így,amit most kihagytok.
Sajnos egyszer ti is kifogytok s kihaltok,de tudjátok,én addig mellettetek kitartok
!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése