2011. július 18., hétfő

Harry Potter, it all ends...




Tudom sokan írtatok már az új Harry Potter filmről,de mivel tegnap énis megnéztem...
Mitmondjak,nekem tényleg a Harry Potter könyvek voltak azok amik megszeretteték velem az olvasást.8-9 éves lehettem mikor elolvastam az első részt és azután egyszerűen le sem tudtam tenni  többit. 11 éves koromban hatalmas várkozással vártam a Roxforti levelet.Az utcán ,ha egy-egy ember kissé érdekesen volt felöltözve csak mosolyogtam egyet és arra gondoltam,hogy bizony nehéz is ellesni a muglik öltözködését. A könyvek számomra olyanok voltak mint egy menekülés ebből a gondokkal teli világból.Belemerültem a varázsvilágba és Harryékkel  együtt izgultam végig az egész történetet.Volt,hogy napokik semmit nem csináltam csak olvastam és ennivalót is úgy hoztak be nekem a szobába,hogy éhen ne halljak.Ezek a könyvek szeretteték meg velem az olvasást.Ezután bármilyen vastag könyvet könyebben vettem a kezembe.És akkor jöttek a filmek.Mindig jobban szerettem a könyveket,de jóvolt megnézni,hogy elevenednek meg másoknak a szereplők.Volt akit teljesen ugyanúgy képzeltem el,de voltak olyanok akik az én világomban teljesen máshogy festettek.:).Most ,hogy megjelent az utolsó film is. Nemerég,hogy miután a könyvet elolvastam olyan volt mintha vége lenne az életem egy szakaszának.Most ahogy kijöttem a moziból  végigfutott a hátamon a hideg és csak meredtem magam elé.Vége,enenk a csodszép mesevilágnak egyszerűen vége és nincs semmi ami pótolni tudja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése