2011. július 5., kedd

Zavaros...

Annyira nemértem a dolgokat.Sosem értettem egyes emberek miként kapják meg titulusaikat,társadalmi hovatartozáukat.Azt sem értem,hogy ha valki megkapótt,megszerzett magának egy pozíciót azt hogyan veszítheti el egyik pillanatról a másikra.Az emberek furcsák.Nem becsulik ,tisztelik egymást.Mindenkinek megakarunk felelni,holott magunknak nem vagyunk képesek megfelelni(pedig ez a legfontosabb).Állandóan kuzdunk,álnokoskodunk,hátatfordítunk,nem veszunk tudomást.Annyira szánalmasak vagyunk.Nem vagyunk képesek egymásnak segíteni,nem vagyunk képesek elfogadni a másikat.Állandóan kuzdunk egy nagyobb célért mikozben az apró dolgokat észre sem vesszuk.Ha megszeretik az embert miért tud újra utálat és mocskolódás kozpontjává válni? Hogyan fordíthatja vissza ezt? Egyszer fenn,egyszer lenn.Sosem érzetem még ennyire iganak ezt a mondást.Megtapasztaltam.Nem is egyszer.
Próbálom feldogozni,de nehéz.Próbálkozom még egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése