2011. július 13., szerda

lelkizz egy macsóval :D

Gindolom mindenkinek ismerősek a facebookos írj egy számot levélbe.. alkalmazások.Múltkoriban nagy unalmamban kiposztoltam egy ilyet (írj egy számot levélbe és leírom mit gondolok rólad). Az embereket amúgy is mindig érdekli mások vélménye és kiváncsi voltam kik írnak.Írt egy osztálytársam.Annyit kell tudni róla,hogy tavaly az a tipikus vezér macsó volt.Falta a csajokat,bunkó volt ,fogdoskodott stb.Az idén pedig egy kisangyallal állunk szemben.Akit nem érdekel más csak a foci (amiben megjegyzem,hogy irtó tehtséges és Afrikába megy játszani a drága) és a barátnője.Mikor kint vagyunk nem megy oda a többi sráccal a magukat kellető rib.ncokhoz, sokkal több kedves szava van az emberekhez,nem iszik,nem csinál hülyeségeket. Hát igen visszatérve az alkamazáshoz leírtam neki,hogy mennyit változott jó irányba stb.,stb.. Rámírt ,hogy megköszönje és megkérdt,hogy fejtsem ki kicsit bővebben miben változott.Álmomban sem gondoltam volna,hogy egyszer eljön az az idő mikor VELE fogok lelkizni :) Elképesztő mennyii változásra képes az ember ilyen kis idő alatt. Énis sokat változtam.Csak sajnos sokmindenkiben a régi énem maradt meg...De nem érdekel,már más vagyok... :)

xo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése