2011. július 4., hétfő

rezgő végtagok, izaddó tenyér,akadozó beszéd

Igen mag ezeket a tüneteket produlkáltam, és ami vicces : nem vagyok szerelmes és mindez nem egy  pasi miatt jött rám.Egyszerűen nem értem mi van velem.Mióta kiadták a szünetet ,nem csinálok semmit.Oké rögtön első napon voltunk promócíón és csak este értünk haza,de a többi három napom simán elvertem semmittevéssel.Oké,nem mintha nem lett volna jó,de azért ez már mégiscsak elég.Igaz azon a három napon iszonyatosan rossz idő volt és nemlehetett kimozdulni.Szóval három napig csakis a közeli családommal kommunikáltam ,na jó chateltem a 3 LB-mel ,de ott is érdekes érzés fogott el.Ma kiszaladtam venni pár szükséges kozmezikumot és az eledóval egyszerűen képtelen voltam beszélni.Hebegtem-habaogtam és a többi...Nem tudom mi van velem oylan fura,mint aki a Marsról jött és idegen neki ez a világ...
Na azthiszem ezen csak egy jó kis sorozatterápia segíthet.
Szép napot ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése